Cerebritaaa! - Reisverslag uit Guadalajara, Mexico van Susanne Roelofsen - WaarBenJij.nu Cerebritaaa! - Reisverslag uit Guadalajara, Mexico van Susanne Roelofsen - WaarBenJij.nu

Cerebritaaa!

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Susanne

16 September 2010 | Mexico, Guadalajara

Lieve allemaal,
De reden dat ik nu een berichtje typ, is dat mijn supervakantie is geannuleerd! :( Dit vanwege noodweer, storm en overstromingen in het zuiden van mexico. Hoewel ik het me niet kan voostellen, met hier 35 graden (lees: perfect voor het zwembad) is het niet overal in mexico zulk mooi weer. Afgelopen weekend daarom hier in guadalajara doorgebracht, lekker bijgeslapen na de tentamens, barbeques gehouden, gewinkeld en een huisfeest gehad bij vrienden van school.

Maandag en vandaag toch maar naar school gegaan zodat ik die lessen een andere keer kan missen en omdat er zoveel mensen weg zijn deze week hebben we niet heel veel uitgevoerd op school. Wel komen de cijfers van de tentamens langzaamaan binnen en mijn resultaten zullen jullie verbazen! Ik ben hier in Mexico een straight A student, al mijn cijfers tot nu toe zijn muy bien, en het gelukkigst was ik met mijn spaanse cijfer; een 9.8!! Hard work does pay! Mijn nieuwe bijnaam is daardoor `cerebrita`, wat nerd betekent, ;)

Vandaag viert Mexico haar 200e jaar onafhankelijkheid, en dat betekent: fiesta! Ik heb van veel mensen gehoord dat guadalajara een van de beste plaatsen is om dit te vieren, met vanavond een speech van president Calderon en vuurwerk overal! We gaan met vrienden naar het centrum en vanaf daar zien we het wel.

Morgen vertrekken we naar Mazatlan, met vrienden van school en twee mexicaanse vriendinnetjes. Lekker een lang weekend aan het strand kunnen we wel gebruiken! ;) Ik ben dus de komende 5 dagen niet bereikbaar, behalve op mijn mexicaanse nummer, dus jullie kunnen weer een update verwachten na het weekend. :D (en wat nieuwe foto`s, I promise!)

Heel veel liefs van jullie `raton de bibliothèca!`

  • 16 September 2010 - 03:18

    Loes:

    Suuuzie!! wat balen dat je vakantie niet door gaat, maar zo te horen vermaak je je daar nog steeds wel!heel leuk om jouw verhalen over mexico te lezen! heel vet ik heb hier een aantal mexicaanse vrienden...en gisteren hebben zij een groot feest gegeven voor 200 jaar onafhankelijkheid..en as zaterdag ga ik met ze mee naar de mexicaanse ambassade voor een groot feest! dus ik proef ook een beetje de mexicaanse sfeer! het lijkt me echt geweldig daar! succes en veel plezier met alles!!
    Liefs! X

  • 16 September 2010 - 06:09

    Jane:

    geweldig die cijfers!!!! Had niet anders verwacht van jou. Geniet van je lang weekend en die vakantie die komt nog, dat weet ik zeker. Niet te veel tequila drinken en wij wachten jou volgende bericht af. Kus en een knuf, Jane

  • 16 September 2010 - 07:14

    Merel:

    jammer dat je vakantie niet door is gegaan. Maar ja veiligheid boven plezier natuurlijk..
    xx

  • 16 September 2010 - 15:22

    Carla En Cees:

    Heeeeey Suus, je bent weer helemaal geweldig.
    In ieder geval in het spaans. De andere cijfers noem je niet. Daar heb je in het mexicaans zeker geen woorden voor!! Ga je nu later nog een keer die supervakantie houden of was dat eenmalig?
    Geniet van Mazatlan en we wachten weer op je volgende verhalen en foto's.
    Liefs pap en mam

  • 16 September 2010 - 16:31

    Marjolein:

    Super knap van je Suus! I always knew you were very very VERY smart ! :D
    Hoop dat je onafhankelijkheidsdag feestje top was!

    xx

  • 17 September 2010 - 13:09

    Eva Kool:

    Hee Suuske!! Wow vet goed van je man, Nerdie!! Je weet dat 10'en in Nederland een 9 worden hea.. Dus iets minder hard studeren kan blijkbaar ook wel.. Mijn school is ook begonnen, geloof dat je gelijk hebt.. wordt veel groepswerk en dingen bijhouden! hehehe
    Kusjeeeee uit Ankara!

  • 18 September 2010 - 15:37

    Leonie:

    suuuus!

    Wat leuk zeg:) Veel plezier op het strand!

    xxxx

  • 19 September 2010 - 18:41

    Familie Zuidema:

    Lieve Susanne,
    Wat beleef je spannende en interessante dingen.
    Goed dat je weet, dat velen met je meeleven en ook plezier beleven aan jouw verhalen.
    Lieve Susan,wij wensen je een hele mooie tijd.
    Liefs, fam. Zuidema

  • 25 September 2010 - 18:36

    Jolanda:

    Lieve Suzanne,

    Heerlijk meid dat je zo geniet en dat het zo goed met je gaat! We genieten van je verhalen en met ons gaat het ook goed. Je hebt misschien al gehoord van 'Kees'.
    Ik zal een fototje aan je mailen.

    Veel liefs,Jolanda, Kees en natuurlijk ook Koen Geerten en Juliet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Guadalajara

Mexico!!

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2011

Surfin' USA

05 Januari 2011

Counting down the days.. (AGAIN)

09 December 2010

Belize

02 December 2010

Let the travel begin..

23 November 2010

Counting down the days..
Susanne

Actief sinds 07 Juli 2010
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 124959

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2016 - 22 Augustus 2016

We gaan naar Ghana!

06 Juli 2015 - 26 Juli 2015

Next stop; Nairobi

18 Augustus 2014 - 02 September 2014

India

11 April 2013 - 09 Juli 2013

Time for Tanzania!

27 April 2012 - 08 Juli 2012

Research in the South-East

21 Juli 2010 - 27 Januari 2011

Mexico!!

Landen bezocht: