It's the final countdown!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Susanne Roelofsen - WaarBenJij.nu It's the final countdown!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Susanne Roelofsen - WaarBenJij.nu

It's the final countdown!!!

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Susanne

07 Juli 2010 | Nederland, Groningen

Hoi lieve allemaal,

Vanaf nu zullen jullie hier mijn Mexico-avoturen kunnen volgen; over 14 dagen is het zo ver,dan zit ik rond deze tijd al in het vliegtuig!

Ik heb er natuurlijk ontzettend veel zin in, maar het is nu nog even tijd voor de realiteit. Over 2 uurtjes mijn laatste tentamen, vanavond de laatste spullen achterin de auto naar harderwijk (wat ook waarschijnlijk mijn laatste ritje in mijn geliefde peugeot wordt!), morgen mijn visum ophalen en dan eindelijk vakantie! Vrijdag met mijn jaarclub naar Kroatië, Medulin om precies te zijn. Tien dagen bruin worden ;)

Na de vakantie, (we zijn de 18e weer terug) nog twee dagen in nederland, alle laatste dingen inpakken en nog wat knuffels uitdelen! :)
Oftewel, ik spreek jullie waarschijnlijk vanuit Mexico!
(het land van al mijn dromen..)

Liefs,
Suus

• 20 Juli 2010 - 07:51

Carla:

Lieve Suus,
    Ik hoop dat je een geweldige tijd hebt.
    Geniet ervan. Je kunt het!!!
    Dikke knuf om mee te nemen van mam.

• 22 Juli 2010 - 17:04

Huib Vd Burg:

Hoi Susan,

Inmiddels heb ik gehoord dat je een heel eind om moest vliegen om de turbulentie te vermijden. Wat een begin. Ik hoop dat de rest van je verblijf allemaal wat comfortabeler verloopt.

Veel plezier gewenst!