De eerste foto'! - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Susanne Roelofsen - WaarBenJij.nu De eerste foto'! - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Susanne Roelofsen - WaarBenJij.nu

De eerste foto'!

Blijf op de hoogte en volg Susanne

20 April 2013 | Tanzania, Dar es Salaam

Hoi!

De eerste foto's zijn te vinden op: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151364672010866.1073741827.591800865&type=1&l=da1250b2b7

Daarnaast heb ik nu een Tanzaniaans nummer: +255 78 27 40 883 voor degenen die me willen bereiken!

Alles nog steeds top hier, er zijn 2 Nederlanders bij! Femke en Rob, ook uit Groningen, kwamen maandag aan, dus ik heb al wat van mijn kennis kunnen overdragen! Zij zijn hier ook voor scriptie, dus erg gezellig!

Ook is mijn onderzoeksfocus geshift naar de cashewnoten-sector. Heb een Nederlander leren kennen die daar veel in doet, waarna ik al in een luxe hotel (Dar Es Salaam Serena hotel) ben geweest op een netwerkborrel. Die heeft me weer voorgesteld aan een Amerikaan (die ook in de muppets heeft gespeeld) en nu president is van een consulting&export-vereniging. Hopelijk kan ik morgen met deze Nederlander meerijden naar Masasi, waar een andere Nederlandse student stage loopt bij zijn cooperatie, zodat ik een beetje feeling kan krijgen met de sector. Ook hoop ik dan al wat afspraken te maken bij cooperaties. Daarna dan weer terug naar Dar es Salaam, want aankomend weekend ga ik met Femke en Rob naar Zanzibar voor een full moon party!

Vanaf 1 mei ga ik dan waarschijnlijk naar Mtwara, waar de overkoepelende organisatie zit voor alle cashewnoten-cooperaties. Vanaf daar wil ik dan de rest van mijn interviews doen! Maar, plannen zijn er natuurlijk om gewijzigd te worden, want niets gaat hier zoals gepland.

Tot de volgende update, hakuna matata!

X




  • 20 April 2013 - 22:25

    Carla:

    Suus, wat een mooie foto's.
    Je ziet er lekker ontspannen uit.
    Volgens mij heb je het geweldig naar je zin.
    Leuk dat je al zo'n vooruitgang maakt met contacten en je scriptie.
    Geniet en succes met je onderzoek naar de nootjes.
    Knuf mam

  • 23 April 2013 - 09:13

    Adinda:

    Ik volg je verhalen, leuk om te lezen!

  • 24 April 2013 - 12:00

    Eva:

    SUUSS!!
    Leuk, goed om te horen dat je het daar naar je zin hebt. Heel erg veel plezier en succes met alle plannen en scriptie(A)! Kus kus
    Eva

  • 28 April 2013 - 12:57

    Lex:

    Suusieeeee,

    Wat geweldig dat je de contacten alweer hebt gelegd. Jij schrijft een echte ibr-scriptie :). Leuk om te lezen hoe je Afrika beleeft. 'You are truly on an adventure' ;)

    Veel succes nog!

  • 29 April 2013 - 22:02

    Karin:

    Suus, wat heerlijk! hoop dat alles goed gaat, de afspraken nuttig zijn, en je water hebt als je het echt nodig hebt ;). Liefs vanuit Nederland!

  • 30 April 2013 - 03:10

    Philline:

    Haha prachtig dat je ook weer een muppet tegenkomt in Tanzania :)
    Veel plezier en succes! Liefs ook van Marnix,Pim,Amy,Eline en phillie!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Dar es Salaam

Susanne

Actief sinds 07 Juli 2010
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 124982

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2016 - 22 Augustus 2016

We gaan naar Ghana!

06 Juli 2015 - 26 Juli 2015

Next stop; Nairobi

18 Augustus 2014 - 02 September 2014

India

11 April 2013 - 09 Juli 2013

Time for Tanzania!

27 April 2012 - 08 Juli 2012

Research in the South-East

21 Juli 2010 - 27 Januari 2011

Mexico!!

Landen bezocht: