Time for Tanzania! - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Susanne Roelofsen - WaarBenJij.nu Time for Tanzania! - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Susanne Roelofsen - WaarBenJij.nu

Time for Tanzania!

Blijf op de hoogte en volg Susanne

29 Maart 2013 | Tanzania, Dar es Salaam

Hoi!

Na 5 mooie jaren studeren in het hoge Noorden is de tijd aangebroken voor het schrijven van de afstudeerscriptie en waar kun je dit beter doen dan in een nieuw, ver buitenland? Na Mexico en Indonesië stond Afrika nog op mijn wensenlijstje, dus: Tanzania it is.

Na een geweldig afscheidsfeest gisteren in Groningen heb ik vanmiddag nog mijn vaccinaties en mijn malariapillen gehaald. Zondag verhuizen we de overgebleven spullen van mijn Groningse huisje naar Harderwijk en is het klaar met de studiepret! Ik ga het zeker missen hier, maar er komen weer mooie dingen voor in de plaats!

Omdat ik in Tanzania ga bekijken in hoeverre verschillende factoren bijdragen aan de winstgevendheid van boerencooperaties ben ik dus de aankomende 3 maanden op 'safari'! Van Dar es Salaam tot de Kilimanjaro; ik houd jullie weer op de hoogte! :)

Het grote avontuur begint op 11 april, om 16.00 verlaat ik de NL'se bodem en verruil ik -5 voor 30 graden! I'll keep you posted.

X

  • 29 Maart 2013 - 20:05

    Merel:

    JOEHOE!! Wel jammer dat je weer een verjaardag hier moet missen....Veel plezier maar volgens mij heb je nu al een hoop lol vooraf!! Ik kijk uit naar het lezen van je nieuwe avonturen

  • 29 Maart 2013 - 21:50

    Letty:

    Lieve Suus,
    Wij wensen je een hele fijne tijd in afrika. Niet als een neger terugkomen hè want dan steek je zo erg af bij ons :)
    Alle liefs en kijk goed uit!
    XX van Koos en Letty

  • 30 Maart 2013 - 17:37

    Carla:

    Meiske, We wensen je nu al heel veel studie-?? en reis plezier in Tanzania. Al gaan we je natuurlijk weer vreselijk missen. Doe voorzichtig daar en loop deze keer geen enge ziektes op, zodat je er straks met veel plezier op kan terugkijken. Dikke knuffels, pap en mam.

  • 03 April 2013 - 11:29

    Marjolein:

    Yo Suus!!

    Veeeeeeeeeeeeel plezier!! Maar dat moet vast helemaal goed komen. Geen rare bacteriën oplopen ofzo,

    xxxxxxxxxxxx

  • 17 April 2013 - 08:56

    Kim:

    Kilimanjaro - ik hou jullie op de hoogte, haha wat ben je ook een Lex

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Dar es Salaam

Susanne

Actief sinds 07 Juli 2010
Verslag gelezen: 454
Totaal aantal bezoekers 124976

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2016 - 22 Augustus 2016

We gaan naar Ghana!

06 Juli 2015 - 26 Juli 2015

Next stop; Nairobi

18 Augustus 2014 - 02 September 2014

India

11 April 2013 - 09 Juli 2013

Time for Tanzania!

27 April 2012 - 08 Juli 2012

Research in the South-East

21 Juli 2010 - 27 Januari 2011

Mexico!!

Landen bezocht: