Business in the bush bush - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Susanne Roelofsen - WaarBenJij.nu Business in the bush bush - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Susanne Roelofsen - WaarBenJij.nu

Business in the bush bush

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Susanne

06 Juli 2015 | Kenia, Nairobi

Ha lieve lezers,

Het is weer zo ver! Even één kort berichtje uit het vliegtuig, over 20 minuutjes vlieg ik naar kenia.

Dit keer geen onderzoek, of vakantie, maar mijn eerste reis voor Cordaid.
Voor degenen die niet weten wat ik precies doe; kijk even op www.socialbusinessincubator.nl voor meer info! De komende drie weken ga ik met ondernemers in Kisumu en Nairobi aan de slag met business plannen, specifiek om bedrijfjes op te richten die zich bezig houden met het wereldwijde (en dus ook lokale) afvalprobleem.

Zodra ik er ben krijgen jullie uiteraard wat mooie updates!

Liefs,

Suus

• 06 Juli 2015 - 21:27

Letty:

Lieve Suus,
    Wij wensen je heel veel plezier tijdens je werk. Geniet ervan maar doe vooral voorzichtig!!

Knuffel van ons

• 06 Juli 2015 - 21:42

Loes Roelofsen:

Dat is weer een eind weg Susanne,
    Veel plezier daar.

• 06 Juli 2015 - 21:48

Carla:

Lieve Suus, het is weer een hele reis met een nieuwe bestemming. Succes met je werk en doe maar veel nieuwe indrukken op. En vergeet niet te genieten. Dikke knuf. ☺Mam

• 07 Juli 2015 - 10:30

Jane:

Goede reis Suus, en heel veel plezier met deze nieuwe uitdaging! liefs

• 08 Juli 2015 - 23:10

Merel:

Dag lieve susie...daar gaat ze weer op pad...ons voorzien van mooie verhalen en bijzondere gebeurtenissen. Wauw....Wens je weer hele mooie en bijzondere ervaringen op te doen en hoop je verhalen weer te mogen lezen en te horen. Succes!!!